Ensamt i sängen

Varje dygn min kära sambo jobbar så lovar jag att blogga för att han ska ha något att läsa när han ligger på logementet :) jag hoppas att det även är för att han vill veta hur min dag har varit :)
Så varsegod Victor, det här inlägget är till dig!

Dagen började alldeles för tidigt på rum 139 på Elite där jag spenderade natten.
När jag hade jobbat färdigt tog jag Clintan och åkte till Götevi för att småprata lite med farmor och farfar. Clint var helvild och bajsade på farmors golv och detta har inte hänt på en månad :( inte okej Clint!

Nu har vi precis sett färdigt på the girl with the dragan tattoo och den var ju mycket bättre än den svenska!

Nu ska Clint och jag krypa ner och sova och hoppas på att natten går fort så att husse/sambo kommer hem och pussar på oss.
Lyckades för övrigt nyss ha sönder tandborsten! Måste sluta med proteinshakesen, jag blir ju för stark helt enkelt ;)

Hoppas inte inlägget kom försent älskling, så du fortfarande är vaken :)
Sov så gott så ses vi snart ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0