ÅÅÅÅ vad jag inte kan hålla mig längre!

Det är nära semester, sol och bad! Jag spanar på resor i juni eftersom Victor har sin semester då. Jag vill egentligen bara ta en sista minuten nån vecka när vi är uttråkade men eftersom min arbetsplats lider av personalbrist så måste jag nog lägga in om fast semester om jag vill vara ledig. Jag är helt överförtjust i att resa och jag hittar nya resemål och hotell hela tiden! Jag är såååå nära på att boka också men så tänker jag att jag måste vänta på Victor. Men på torsdag när vi är lediga, då tror jag att det smäller för då kan jag inte hålla mig längre!

Jag har ju blivit lite kär i Egypten och tycker att det vore helt underbart att åka dit första veckan i juni när det är mellan 30 och 35 grader varmt! (och 27 i havet, då kanske till och med jag skulle bada..) Jag ÄLSKAR att slippa frysa ;) Hotellen håller hög standard och man får mycket för pengarna.
Samtidgt så känner jag att ne, två gånger får vara nog! Nu upptäcker vi något nytt! I juni så är det ju vart runt medelhavet, synd bara att de flesta charterhotellen är så tråkiga! Lägenhetshotell, vi vill väl inte laga mat? Vi lagar ju inte ens mat när vi är hemma!
Som sagt är det ju roligt att uppleva nya länder men då går Grekland, Spanien,Italien, Malta och Turkiet bort(men åå vad jag skulle vilja åka till Bodrum!) Kvar har vi ju tex Bulgarien, Kroatien och Montenegro. Mest sugen är jag på Bulgarien faktiskt!
Ne, jag får nog lägga det här beslutet i Victors händer, jag kommer aldrig kunna bestämma mig.

SEMESTER!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0