5 år sedan

Idag för exakt 5 år sedan åkte jag, Micco och T till Grekland! I tre veckor så öluffade vi och hann se fyra öar.

Känns lite overkligt att det har gått 5 år!

Nedan följer lite härliga bilder från en av mina bästa resor!

Micco och jag på Atens flygplats..
En brunhårig Fia!




T och jag chillar vid poolen på Mykanos



Äventyr på fyrhjuling, Paros



Två snygga brudar på en restaurang på mykanos. 
Ett stenkast lilla Venedig ;)



Miccos födelsedag firades på Santorini
This is my best birthday ever!



Skickar en cyberkram till mitt underbara resesällskap! Puss på er!


Brunetter har det roligare? ;)

(Ni kan tacka mig senare för att jag inte la ut bilden från "The Box")


Kommentarer
Postat av: Micco

Underbara minnen <3 är väldigt tacksam att du utlämnar bilderna från the box! Borde vi göra om!:)

2012-04-23 @ 22:57:37
Postat av: T

Haha jag skrattar så jag tjuter! Täker på den där skumma gubben som hade den där lilla minimarket som skulle ha med oss ut on the countryside ahaha!

2012-04-26 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0