Idag vill jag inte

Jag gillar mitt jobb men idag vill jag ligga i soffan och bara göra ingenting.

Min man studsade hurtigt upp ur sängen, duschade, spelade piano och pyste iväg till jobbet. Själv ligger jag här som ett mähä och hoppas på att tiden ska stanna en stund. Troligtvis kommer den inte göra det och eftersom jag börjar jobba klockan elva så kanske det är dags att kliva upp och ta tag i saker.

Lördagkvällen i Boxholm har bidragit till att jag kommer att vara nykterist en tid framöver :P Jag har aldrig ALDRIG mått så dåligt dagen efter och det sorgliga är att inte ens var onykter.


Slutar vid sju idag och då ska jag nog ta vägen förbi hemmakväll och hyra några filmer. Jag jobbar kväll resten av veckan så då kan jag förmiddagsmysa med mig själv.


Dags att stryka skjorta då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0