What are you guys talking about?

Vart är snön alla pratar om? Boxholmare och linköpingsbor skriver om att det är vitt på backen. Well, jag har varit i Mjölby, som ni alla vet ligger inklämt emellan, och nu är jag i Linköping å ingen snö! Jag vill också se snö! Jag vill absolut inte knalla runt i snö men jag vill titta på den :) Sååå liar, liar, pants on fire på alla er som säger att det snöar! (Det kan också vara så att fröken Nilsson sov som bäst i morse när alla såg snö..)


Var ju vaken så tidigt imorse och tyckte att det var en ganska bra idé fram till 08.30 då jag kände att jag var lite knäpp som var vaken och somnade om. Sov då till 10.30, vilket inte var så dumt!

När jag väl hade rullat ur soffan så blev det en halkig promenad på 90 minuter för att vakna till, följt av ett varmt bad (som gjorde mig trött igen) och sen var det dags att åka till jobbet! (Ni som känner mig vet att jag hann med lite Hem till gården mellan 12.00 och 13.00 också :D )

Nu skulle jag hemskt gärna tralla hem snart men får väl snällt stå kvar bakom disken till 22.30.

Ja.. roligare än så har jag inte haft det idag!
Men igår hade vi kul! Kan tipsa er alla att se baksmällan 2, helt fantastiskt rolig! (Nu ljög jag, mormor och morfar borde inte se den här.. )



För tidigt att längta till helg? Å då menar jag nästa veckas helg.. mm det är nog för tidigt. Skärpning Fia, vi får ta och längta tills imorgon istället, då är det ju trots allt sovmorgon! Wihii!

Om någon miljonär där ute känner att Fia borde få en present, då tar jag gärna sex av dom här stolarna tack!

Men jag antar att det inte är så många miljonärer som läser den här bloggen så jag får väl leta vidare efter svarta pinnstolar som inte kostar 2750 kronor styck. Men visst är dom fina? :)




Kommentarer
Postat av: mia

Jättefina stolar men du kan säkert hitta fina pinnstolar på loppis o bara måla dom :) jag hittade 2 fina pinnstolar nere i källaren hos mamma o pappa som jag målat vita :)

2011-12-06 @ 11:55:09
Postat av: Fia

Jakten är igång! Jag tror att jag har hittat två hos farmor, två hos mormor och morfar och två hemma hos mamma :D Ibland är det bra med en stor släkt!

2011-12-06 @ 20:21:27
Postat av: Mia

De är ju de :) När får vi komma o se erat gemensamma bord då? :)

2011-12-09 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0