Jag tror inte att det är riktigt lagligt att vara så här kär..

Har gått på stan två dagar den här veckan utan att hitta något skoj.. Mellandagsrea är bara ett finare uttryck för " vi tar ut all gammal skit vi har på lagret och sätter dit en röd realapp" Butikerna är översvämmade av massa skit och man undrar ju lite vart alla grejer som fanns innan jul har tagit vägen? Står dom på lagret i stället nu kanske?

Jag hade ju en önskan om att hitta något roligt att ha på min på nyår men det blev inte riktigt så. Nu vet jag ju inte vad jag ska göra på nyår ens en gång så då kanske jag ska ta tag i den saken först :P
Kanske skulle ta och jobba istället? Nyår brukar ju inte bli någon höjdare ändå och här på jobbet hänger ju kavajen redo att hoppa i! Inga klädproblem där inte :)


Har haft en väldigt bra julhelg måste jag säga! Mycket nöjd över vad tomten hade med sig :) Fick bland annat den fina vattenkokaren från Alessi av mamma :) Hon är ju för snäll den där mamman! Sen blev det fårskinnsdynor och presentkort och en himla massa annat trevligt. Badbomber som jag tänkte njuta av en stund i helgen, nu när jag har tillgång till ett badkar igen! Jorå, Mjölby har allt sina fördelar! (Bara att få vakna upp bredvid världens underbaraste kille på morgonen ser jag som ett ganska så stort plus faktiskt!)

Julaftonen spenderades i vanlig ordning hos världens bästa morföräldrar, där det åts mat tills alla rullade fram. Kalle..kaffe..paketer..gröt..osv.

Juldagen började hos farmor och farfar där det var dags för mer mat och paket. Senare åkte vi till Mjölby där det festades resten av kvällen/natten. Mycket trevligt!

Annandagen spenderades mestadels i soffan bredvid mannen. Det var en sån där dag när allting, bortsett från huvudvärken, är helt perfekt :) Om någon skulle ha råkat missa det så är jag så himla glad att jag har Victor!!<3



Så sammanfattningsvis skulle man kunna säga att det enda som kunde gjort julen liiite bättre hade varit om Victor inte hade jobbat nästan hela julhelgen. Men, som vi alla vet, så är ju inte alla lediga under julen and that sucks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0