tredje advent

Står på jobbet och huttrar. Det är nog tur att jag inte får ge blod för det skulle vara synd om den stackaren som fick mitt kalla blod. Varför kan inte Elite ha fodrade kostymer? Känner att jag börjar bli lite trött också och det är inte bra eftersom jag har 4 timmar kvar att jobba..


Gårdagen var mycket trevlig. Började med ett besök i kyrkan där lille Harry döptes, så nu är jag och Korre stolta faddrar. Efter det blev det massa mat, vin och fika hos farmor och farfar. Kvällen fortsatte med mer vin på alltid lika trevliga storgatan i Boxholm.

Trots vinet så har jag haft en väldigt produktiv söndagmorgon, vilket alltid känns bra! Hämtat stolar som ska målas imorgon (när jag förövrigt är leeeeedig! Skönt!) och så hann vi med en kopp kaffe hos Per och Carina och en kopp kaffe hos farmor och farfar. Trevligt med kaffe tycker Virre och jag :)
Å imorgon ska vi alltså måla stolar! Det här lilla projektet kan nog sluta lite hur som helst men vi håller tummarna för att det blir bra så kommer den alldeles fantastika lägenheten på kungsvägen blir ännu mer fantastisk!
Bilder på det här spektaklet kommer imorgon. Då skulle jag kunna slänga in lite bilder från helgens bravader också :) Synd bara att jag inte fångade Korre med vidokameran när hon dansade och sjöng till I'm sexy and I know it.. ;)

Nu laddar vi om för nästa helg då det vankas tjejparty!

Hittade en helt fantastisk klänning på Gina Tricot i torsdags. Problemet var dock att den inte fanns i min storlek. Den fanns inte heller på IKANO eller på nätet. Det är så typiskt när man för en gång skull hitta något man verkligen vill ha! Den hade varit perfekt för utgång på juldagen... men men, man kan ju inte få allt här i livet. Jag fick ju en jättegod matlåda av min farmor idag till exempel, det är ju nästan lika bra :)


Alltså, vem kan säga nej till den här gobiten? Synd bara att dom blir så stora..




Dom här är ju inte så dumma dom heller ;)


Då får gärna klockan bli 22.30 då, så att jag får åka hem till en snygg man och mysa!



(Har försökt att byta bild profilblid på bloggen i snart två veckor men den dyker ju inte upp! Skitblogg.se)


Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen att Fia hade en blogg, det hade jag missat! Denna måste jag följa :) De var ett tag sedan vi sågs, men det låter ju som att du lever och mår bra, så det är väl bra det :D Vi måste ta och styra upp nått kalajs framöver. För är man vänner på facebook, då är de officiellt ;) Undra vem det var som myntade det uttrycket? haha! Kram

2011-12-12 @ 23:28:37
URL: http://Linnsimonsson.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja, det är ju ett bra uttryck så det måste varit en riktigt smart person ;) Jag tycker absolut vi ska styra upp kalajs! Jag älskar kalajs!!

2011-12-13 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0