Snart, snart, snart..

är det helg. Äntligen. Idag har det varit en dålig dag. Ont i magen, feber och massa skrikande asiater. Ingen vidare kombination. I helgen ska jag bara ligga apatisk och stirra upp i taket. (Det är i alla fall min plan, sen kommer jag säkert göra tusen saker ändå men det är tanken som räknas). Förutom jobb har jag hunnit med att beställa doppresent till Harry, gjort en pepparkaksdeg och städat två lägenheter. Well done Fia. Jag "gick upp" med Victor imorse klockan sex, det vill säga, jag tog ett täcke och förflyttade mig till soffan där jag gjorde allt för att hålla ögonen öppna och vara social en stund. Det gick inget vidare men jag tror att han uppskattar att jag försöker i alla fall :) Varför skulle jag dra nitlotten i morgonpigglotteriet? Imorgon är det i alla fall sovmorgon.. och på lördag.. och på söndag.. och på måndag! Wihii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0