Mamma/Tomten

Fia blir glad om den här ligger under granen :)

Åkte till jobbet i tron om det vankades sovmorgon imorgon men jag hade ju givetvis missat mitt byte med en kollega så det var vändpass som väntade istället. Men om vi ska se det från den ljusa sida (och det ska man ju alltid göra) så blir jag ju istället ledig två dygn innan helgen :D

Imorse såg jag inte allt från den ljusa utan snarare tvärom. Meningen "jag hatar allt" upprepades ett antal gånger. Mm, det var ju lite hårt kanske.. jag hatade ju givetvis inte allt men det lät bra just då.
Som tur var så fanns ju brandmannen på plats och styrde upp det hela. Det krävdes en del tappra försök och jag tror att han helst av allt hade velat säga "ne men ligg där och tjura då" men det gjorde han inte :)
Fin kille det där :) 


 Meddelande till alla mina underbara Söderköpingsvänner:
JAG CHECKADE JUST IN ANDERS PARMENT!
Dock gjorde jag tabben och berättade att träffats i Söderköping varpå han svarar "Jamenvisst, jag tror jag känner igen dig"
Detta har resulterat i att han småpratar med mig, om allt mellan himmel och jord, varje gång han går förbi :P

Jag vet inte om det är kul eller bara läskigt. Men när jag såg honom så saknade jag alla mina härliga klasskompisar!! Jag försökte återberätta storyn om honom för min chef men det blev liksom inte samma grej. Reunion snart? :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha!! Anders Parment, ja d va också spännande lektioner ;O)



Reunion tycker jag låter galet bra!! När Var Hur ?? =)=)

2011-12-06 @ 22:17:52
Postat av: Pia

HA HA Parment :)Vilken stjärna! Kan ju inte annat än att bli lite avundsjuk!! Härliga tider var det :D Helt klart dags för reunion snart!!

2011-12-07 @ 18:57:49
Postat av: Josefine

HAHA!! Absolut vi måste dra ihop en reunion? I vilken stad?? ;)

2011-12-08 @ 03:51:10
Postat av: Alex

Underbart! trysil nästa för hela klassen tycker jag!?!?

2011-12-08 @ 17:14:37
Postat av: Therese

OM jag är på! Saknar er allihopa!

2011-12-13 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0