Imorgon är det dags!

Imorgon ska jag äntligen baka igen :) Jag har bakat två gånger sen i somras, vilket är ganska lite eftersom två gånger i veckan är mer mina mått!

Julgodis är tanken men vem vet vad det blir när jag sätter igång. Tryfflar, knäckklubbor, kola och rocky road låter väl som en bra plan?

Min blivande sambo (wii!) ska hjälpa mig :) Jag ser nästan fram emot morgondagen mer än julafton just nu!

Har tittat på Ernst nu, fiiin är han! :D (Givetvis inte lika fin som Per, men väldigt fin!)
"Inget får mig att känna mig så rik som vackra stenar"


Snart kommer det en kändis och checkar in! Hoppas han är trevlig :)


Jaha.. det var ju ett roligt inlägg. Det kanske blir roligare imorgon när jag kan lägga ut bilder på alla tjusiga (förhoppningsvis) bakverk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0