Helgens bilder!

Sådärja! Nu kommer lite bilder från lördagen och måndagen :) 


Stolarna innan Victor och jag tog på oss målarklädseln :)



Resultatet efteråt=Fia är käär!


Och så här fint blev matrummet!
Nu ska det bara upp en tavla och så ska stolarna få sittdynor i fårskinn and then It's done!


Nedan följer ett urval av bilder från Korres och min trevlig lördagkväll i Boxholm:



En Tengvall


En Tengvall till


Två glada kusiner


Kanske blir lite bilder från dopet också om jag kommer över några. (Om det finns några vettiga vill säga. Att bli fotograferad i en kyrka är INTE vår starka sida...)


Tiden går lite för fort tycker jag, hinner inte riktigt med det jag ska göra! Mamsimumsan fyller år imorgon och jag har lite "shopping to do". Idag har jag i alla fall sagt upp min lägenhet samt felanmält mitt handfat :) Bra gjort Fia! Men så var det det där med Stångåstaden med ja...


Kommentarer
Postat av: Mia

Stolarna blev kanon fina :) Jag har önskat mig fårskinns dynor i julklapp till mina pinstrolar. Världen är bra liten :P

2011-12-14 @ 12:28:33
Postat av: NN

Lite besviken på att den tredje tengvall inte fick va med :P...fast han gör sig ju iofs inte så bra på bild

2011-12-16 @ 13:54:45
Postat av: Fia

HH heter du och inte NN henke ;) Kvällen till ära gjorde han sig ju väldigt bra på bild! Problemet var att hon som satt brevid honom på varje bild såg ut som en mupp.



Hitta en snyggare brud nästa gång! ;)

2011-12-21 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0