Helgen i bilder

Jag har ännu inte lärt mig tt lägga in bilder när jag bloggar från mobilen så dom kommer här!
Victor imponerade under fredagens pepparkaksbak
Särbos och mina fina lussebullar
Adventsmys på Kungsvägen
Ligger och beundarar vårt fiiiina nya bord som syns lite bakom ljussttaken på bilden ovan.
I veckan ska vi försöka få ordning på lite stolar också så kommer en bild på slutresultatet sen :)
Börjar 14.30 idag och klockan är nu 07.25, kanske skulle sova en stund till?
Men jag har ju "gått upp" med Victor idag och konstigt nog så är jag fortfarande vaken.
Kan ju flika in såhär på slutet att jag är tokkär i min brandman och ser fram emot att bli mjölbybo snart :)
EN STOR PUSS TILL DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0