Det är inte fredag

Går runt och tror att det är fredag. Det är det inte. :( Blir lika ledsen varje gång jag kommer på att det är torsdag och att det är ett morgonpass till innan det är helg.

Glömde för ett ögonblick bort att det var torsdag inatt också, närmare bestämt klockan fem när jag trodde någon skulle bryta sig in i lägenhet. Det var ju bara Corren Bostad som trillade in. Den där jäkla tidningen bidrar till en hjärtinfarkt varje torsdagnatt.


Shopping står på eftermiddagens schema.. måste ta tag i det här julklappshandlandet nu!


Jag har bokat en läkartid idag med! Ett stort plus i kanten till mig själv! (Sen har vi ju inte sett om jag går dit än.. ) Hade så ont i magen igår när jag skulle sova så då tänkte jag tyst för mig själv att jag får väl ge dom där vitklädda människorna en chans till då.

(Nu när jag har varit så duktig idag så får jag nog köpa en ny klänning till mig själv i eftermiddag.. hihi! )

Six down, two to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0