The birthday week

Vilken vecka! Förra helgen var det födelsedagsfirande och jobb. I måndags var det födelsedag! Jäääj! Och jobb..

Här nedan följer lite fin fina presenter från nära och kära!
                       

Köksgardiner, mopp, Gilmore Girls, strykjärn, trenchcoat, presentkort, bikini, ring, hemmaspakit m.m!

Om bara vädret tillåter så ska balkongen få sig en vårstädning så att jag kan ställa fram dem fina möblerna jag fick dit! (Bild kommer givetvis!)

 Resten av veckan har bara bestått av jobb tills i fredags då det även vankades bowling och lite mat med mina homies!
Gårdagen spenderades i Örebro med Micco, Mathilda och ett gäng närkingar (troligtvis heter det inte närkingar, jag är medveten). Middag hemma hos Mathilda och Martin, förfest i en mysig lägenhet med trägolv och sedan några timmar på Ritz's dansgolv.

Idag njuter jag av att göra ingenting. Det är riktigt härligt =)

Hoppas att vecka 14 blir lika bra som birthday week.

Promenad? Lämna tillbaka filmen som jag hittade för flera veckor sen i dvd? Laga mat? Ett fjärde avsnitt av Gilmore girls?

Jag tror jag tar det sistnämnda.. Det är ju trots allt söndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fredrik vart super avundsjuk när jag berätta om din nya mopp... Ni är lite knäppa tror ja =P

2011-04-04 @ 12:11:20
Postat av: Fia

Ja det är vi, men du gillar oss ändå!! :D

2011-04-04 @ 18:35:20
Postat av: mia

Ja jag gör ju de :)

2011-04-06 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0