Finished

Nu är listan färdig! Städat, bakat, handlat och målat naglarna :) Här kommer bildbevisen :

Balkongen före:



Duvbajsberget!!:



Balkongen efter, med dem nya fina möblerna!:




Muffins med center och vit choklad:


Sist men inte minst, naglarna:


Sådär, bevis på att mina lediga tordag har varit mycket produktiv. Ledig imorgon också men då ska jag bara ta det lugnt och dricka vin med särbo på mörners.

Bajshögen på balkongen var seriöst den största fågelbajshögen som jag har sett! Dem måste ÄLSKA att göra nummer två på min balkong.

Ensam hemma ikväll så det blir väl lite Gilmore Girls i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Korre

Vad bra det blev med möblerna! :)

2011-04-09 @ 09:30:08
Postat av: Fia

Ja det blev jättebra! Men jag var livrädd för fåglarna när jag städade.. Jag hatar duvor och deras bajs!!!

2011-04-09 @ 10:00:48
Postat av: Ida

Fint det blev, vart kan man köpa de där muffins formarna? :)

2011-04-09 @ 10:56:17
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0