Vart tog dom vägen??

Låg här i soffan och blev väldigt sugen på "flygande mattan" ni vet, det där sura godiset som fanns i olika smaker om man kunde dra isär till remsor. Så gott! Det finns väl inte kvar längre?

Något annat som jag saknar så det gör ont är Knasen. Jag har alltid älskat Knasen!!!

Tom och Jerrypåsarna finns ju fortfarande kvar men med annorlunda innhåll. När jag var liten innehåll påsarna nämligen en kolastång som var fruktansvärt god! Det bästa i hela påsen :) Den hade vitt papper med orange/bruna ändar.

Buggtuggummi och den blåa monsterdrickan är ju också två underbara saker som saknas!

Betyder det här att jag är gammal nu?






Kommentarer
Postat av: Korre

Monsterdrickan finns faktiskt fast det är inte likadan... På konsum så då får inte handla den ändå ;) och tror dom har sura band på simhallen i boxholm :)

2010-03-08 @ 10:10:19
Postat av: Z

åååh, monsterdricka! Knasen hade jag helt glömt bort, finns dom fortfarande?:O

2010-03-08 @ 10:17:39
URL: http://blinkande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0