Opera

Har precis installerat Opera på min lilla dator! :D Hej då Internet Explorer.

Idag har jag först varit på en föreläsning på Scandic Nord Norrköping och sen på studiebesök på Vildmarkshotellet. Helt okej dag, bra föreläsning, gratis lunch och sen ett ganska segt studiebesök ute i Kolmården. Jag har varit superduktig och redan skrivit reflektioner på både studiebesöket och föreläsningen och skickat in dem, trots att jag har en vecka på mig :) Duktigt fia (klappar mig på axeln, som Helena skulle ha sagt)

Imorgon är det ekonomiplugg och storhandling som står på programmet. Är det fint väder blir det nog en promenad runt stångån också.

6 dagar kvar till en speciell dag :D nanannana

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0