Mamsen!

Har precis lämnat av mamma vid tåget. Hon har varit här och fikat och levererat ett par byxor samt piggat upp mig. Jag har mått jättekonstigt idag. I morse var jag trött som vanligt men sen hände något som skumt, jag fick stora fläckar för ögonen. Jag skulle försöka plugga men såg bara halva texten i boken. När jag försökte en stund senare så fick jag inte ihop texten! Det var riktigt läskigt, jag läste högt för mig själv men fick inte till meningarna och var jätte vimsig. Efter det kom migränen. Ingen vidare start på en solig fredag :( Men sen kom mamma och fikade med mig och efter lite migränmedicin så mår jag bättre och jag har återfått läskunskapen. (Trodde nästan jag höll på att bli knäpp.)

Ikväll ska vi till Daniels bror Jonas på lite födelsedagspartaj. Ska fortsätta pluggandet nu innan det är dags att åka men jag anar att det kommer bli som igår, då somnade jag sittande med boken i knät och vaknade upp efter två timmar. Suck.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0