Jäkla Parment

Ekonomiprovet är skrivet men jag vet i fan.. Jag kom ut därifrån och kände att jag kunde så mycket mer! Eller så mycket annat kanske är mer korrekt att säga. Men men.. nu ligger det i guds händer (eller snarare Parments.. undra vilket som är värst?)

Min mage lever ett eget liv.. har aldrig haft ont i magen så här innan.. jag tror att något har gått sönder där inne, sen får ni säga vad ni vill!

En dag kvar i skolan, sen är det praktik ända fram till mitten på maj :D Det borde väl firas kanske? Om jag skulle ta en chokladboll? Eller just det, magen var det. Om något har gått sönder där inne så är det nog inte så bra att det flyter omkring pärlsocker överallt..






Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag såg dig idag, du hoppade av tåget som jag klev på, det va trevligt att se dig livs levande :) Sen har jag två förslag; om du tror att något har gått sönder i magen tycker jag att du ska bege dig till farbror doktor, om inte så tycker jag att kan äta massssor med negerbollar =)

2010-03-24 @ 20:37:48
URL: http://sannebolling.blogg.se/
Postat av: Fia

När du ser mig ska du skrika, SOFIA NILSSON!! Så jag kan komma och krama dig! Min sambo har samma åsikt som dig, han tycker också att farbror doktorn är ett bra alternativ men dit går jag inte för ens jag är döende.

Skrik nästa gång! :D

2010-03-24 @ 21:32:50
Postat av: Sanne

Jag satt ju på tåget, jag gick av och du gick på så jag kunde ju sitta och skrika som en galning men jag tror inte att du hade hört det ändå :(

2010-03-26 @ 10:49:38
URL: http://sannebolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0