Gårdagen

Gårdagen var jättebra på alla sätt och vis. Det började som sagt med fika hos farmor och blåslagna farfar. Theodor och faster Malin var också där, himla mysigt :)

Hade sedan en riktigt trevlig kväll hos Michael igår :) Dagen idag är väl som den brukar vara, seg!









När jag kom hem till Linköping vid halv ett fanns det ju givetivis ingen buss som gick hem så jag började knalla. S:t larsgatan är rena isgatan och jag har varit nära på att ramla flera gånger. Igår kväll var det dags, jag slog i så det sjöng om det, TVÅ GÅNGER! Jag hann bara ställa mig på fötterna och gå en meter så låg jag där som en padda igen. Ramlade på handen så den är väldigt öm idag liksom rumpan.. :(
För att trösta mig själv lite så tog jag vägen förbi Mc Donalds, älskar att dom har öppet till fyra på helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0