Då var det helg igen

Ekonomidag i Söderköping. Provet som vi har nästa vecka kommer verkligen att bli intressant, antingen lyckas jag knoppa in så många poäng jag behöver men troligtvis kommer jag sitta som en fågelholk och titta mig omkring och undra " shit, kan folk det här? är det bara jag som är efterbliven?" Men det fina med prov är att dom alltid kan göras om :) Ingenting att hetsa över.

Imorgon ska jag hem till mamma en sväng och efter det blir det städning.. det har förfallit lite här hemma när jag har legat sjuk och Daniel har jobbat ihjäl sig.

Ligger och kollar på Plura på tv. Den här mannen väcker lite olika känslor måste jag säga.. det sista jag hörde var att han åkte dit för knarkinnehav och det är ju inte så trevligt men det är ju ändå Plura.. det finns ju vissa minnen.

Nog sagt om det.. På lördag blir det inflyttningsfest hos Johanna i Skarphagen och det ska bli väldigt trevligt! :)


Jag känner att det här blev ett jävligt trist inlägg så vad ska jag nu hitta på för att krydda till det lite? hmm.. en bild på mig och smålänningen kanske? Jag lovade både Helena och mig själv (mest mig själv) att den här bilden inte skulle hamna på bloggen men va tusan.. Här bjuder vi på oss själva!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha :D

2010-03-19 @ 13:26:26
URL: http://johlag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fia, tror allt att jag också är lite efterbliven när det gäller ekonomistyrning!! haha.. sjukt rolig bild.. vi ses imorgon=)

2010-03-19 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0