Caesarsallad

Matlagning är ju inte min starka sida men Caesarsallad är något jag faktiskt lyckas med, vilket är väldigt bra eftersom det är en riktig fiafavorit! 



Dagen har börjat med lite grupparbete på ett fik i Norrköping ( synd att inte alla pluggtimmar ser ut så)
En härlig promenad i solen har det blivit också :)
Nu har jag fastnat framför Sex and the city och ikväll blir det afrodans igen. 

Fattar inte hur folk orkar sitta och älta sitt privatliv i telefon på tåget. Påväg till Norrköping idag satt det en tjej några platser bort och pratade högt och tydligt om alla hennes problem. När personen i andra änden inte hade tid längre så tog det några sekunder innan hon ringde upp någon annan och började om ältandet igen.. Jag fattar inte?

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser riktigt gott ut =) vill också ha!

2010-03-10 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0