Akuten

Ja ni, natten har spenderats på akuten :( vaknade vid tre och hade så ont i magen att det till och med för mig var svårt att hålla tårarna borta. Efter ett samtal till sjukvårdsrådgivningen så åkte Daniel och jag iväg i en taxi till akuten.

Vi var där i fyra timmar, dom tog blodprov och gjorde andra läskiga tester men kunde fortfarande inte hitta vad det är som är fel :(

Stackars Daniel satt på en stol mellan halv fyra och sex och när sköterskan såg att han höll på att somna fick han en egen brits brevid min :)

Börjar inte på Radisson för ens vid tre imorgon så nu ska jag ligga i sängen och be till alla gudar som finns att det går över.  Jag har förövrigt en mycket förstående chef, vilket känns väldigt bra för det är inte så kul att sjukanmäla sig andra dagen på Lian.

 

 

Jäkla skitmage!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter inget kul alls, krya på dig!

2010-03-30 @ 13:30:33
Postat av: Therese

:O krya på dig Karin! Vi vill ha tillbaka dig hel efter praktiken!

2010-03-30 @ 16:35:36
Postat av: Johanna

Hoppas du blir bättre snart, sådär kan du ju inte ha det!!

2010-03-30 @ 17:19:09
Postat av: Fia

Än sålänge lever jag mina vänner men det är inget roligt det här längre :( Någon som vill byta tarmsystem med mig? :)

2010-03-30 @ 21:59:28
Postat av: Theree

Till klassen;



Återigen har jag fått den stora äran att skriva mail. Den här gången är det Fia som vägrar skaffa Facebook!



Hon tänkte hursom ha kalas hos henne på lördag vid 7 tiden.

Alla är välkomna!

Medtag dryck och ett glatt partyhumör!:D



Skickade iväg det nyss. Något som ska ändras?:)

2010-03-30 @ 22:37:14
URL: http://blinkande.blogg.se/
Postat av: Fia

Asbra Z! :D

2010-03-31 @ 10:49:48
Postat av: Jessica

usch då, nu känns min halsont helt plötsligt inte så mkt att klaga över hehe..



krya på dig!

2010-03-31 @ 14:57:17
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0