880328

TVÅTVÅ

Då var klockan slagen (sedan länge). Ligger i min säng och funderar på hur det här gick till? Min lugna fina helg slutade mindre lugn (as kalas) på Harrys ihop med Micco och Lina!



Micco och Lina har bokstavligen supit ner mig. Den sista shoten jag drack var en så kallad "killer shot", fy fan är allt jag har att säga! Micco har säker mycket trevliga bilder på alla dessa shot (om hon nyktrar till så småningom)

Kvällen har varit jättekul!! Frågan är ju bara, hur kommer jag må imorgon?
Det får vi se då! Godnatt mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: Micco

Bildbevis finns på min blogg;) Enjoy! Och tack för en "Killerkväll"

2010-03-28 @ 13:46:17
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0