Utgång

Gårdagens utgång var extremt trevlig och väldigt lyckad! Tack tjejer!!





Idag är dock ingen bra dag.. Min förkylning, som jag hoppades skulle försvinna med hjälp av några goda drinkar, har tyvärr blivit värre.. och inte så lite heller.. Så nu får jag spendera kommande dagar i sängen.

Men, det var det värt för att dansa loss med mina ouzobrudar!

tyvärr missar jag ju black jack i Tranås ihop med mina goa norrlänningar :(

Tvtablån så här en fredagkväll är ju inte speciellt underhållande så det blir att sussa nu..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack själv! tre rätter i världsklass! Dans och skumpa på hög nivå! var sjätte vecka nu då;)



Krya på dig<3

2010-02-12 @ 22:16:55
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0