Trött

Det är fel på mig.. (nu tänkter ni, vi vet Fia) och det är troligtvis många fel på mig men ett utav dem är att jag är sjukligt trött. Så trött som jag är finns nog ingen i hela världen som är. Jag kan sova var som helst (verkligen VAR SOM HELST!) Jag kan även sova när som helst och hur länge som helst.
Jag gick upp runt tio idag efter att Daniel hade tjatat (läs sjungit) ett tag och hade då sovit cirka 10 timmar. När vi sedan vid tre sätter på en film så tvärsomnar jag efter en kvart. Sov i soffan i två timmar. Jag borde vara pigg efter det och ha svårt för att somna nu på kvällen men icke.
Det finns sömnpiller men jag skulle seriöst behöva det motsatta.

Gå in i två dörrar, bränna sig på handen, slå i knät i kökslådehandtaget och få strösocker i ögat.. är det en normal dos skador på en dag?

Nu tänker ni, hur lyckas hon gå in i dörrar? Det är inte så svårt mina vänner! Jag har en förmåga att tro att dörren är öppen mer än vad den är, vilket resulterar i att jag går in i dörrkanten vilket gör förbannat ont.

Hur strösockret hamnade i ögat är också en rolig historia som jag kommer att behålla för mig själv.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: micco

hahaha att du kan sova vart som när som är jag den första att skriva under på;)

2010-02-21 @ 08:04:01
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0