imorgon!

Då smäller det! Jag har en date med Mia! Det ska bli skitkul, jag har inte sett henne sen i julas tror jag.
Dagen till ära ska jag baka en surprise till Mia :) Lyckas jag med bakningen så återkommer jag med receptet för det här är en riktigt höjdare som ingen ska behöva leva utan!
Vin och skitsnack står på programmet också :)
Har bokat Swebusbiljett eftersom mitt förtroende för SJ inte är så stort för tillfället, vilket är synd för jag föredrar verkligen att åka tåg :(

Tjoho vad kul det ska bli :D

Idag började dagen klockan 06.00 med att Daniel hade telefonkonferens i vardagsrummet. Jag älskar att vakna på morgonen och inse att jag inte behöver gå upp utan kan somna om. När jag sedan gick upp runt halv tio (skönt!) så åkte jag hem till Boxhom. Där hade mamma lagat min favoritmat :) Eftermiddagen spederades hos mormor och morfar. En riktigt mysig dag :)

Nu har jag tryckt i mig supersurt godis i alldeles för stor mängd, så nu har jag ett stort sår i gommen :( Ja jag vet, jag får skylla mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter bra med en surprise, jätte nyfiken =)

2010-02-26 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0