Typiskt

Partajade i Tranås igår kväll och vaknade upp hemma hos mamma i morse. Vi tog en promenad till mormor och morfar och fick hemkokt nyponsoppa, inte helt fel :)

 

Mormor och morfar skjutsade sedan hem mig till Linköping för att samtidigt hämta resesängen som jag har lånat av dem. Dock fick dom inte med någon säng för att Fia Elisabeth Nilsson hade tappat bort förrådsnyckel.

Tokigt. Typiskt. Tråkigt.

 

Just nu ligger jag och jäser i min soffa och svär över jippot som är på torget. Dom har byggt upp en stor sen på trädgårdstorget och sjunger taskiga covers så att hela lägenheten skorrar.

 

Imorgon är det Radissonjobb och Miccobio som gäller.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Du bara partajar utan mig hela tide ;) Va händer Valborg?

2010-04-28 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0