Ledig

Jag känner mig lite rastlös.. jag har inga lektioner den här veckan men jag har massor att göra med jag hittar inte riktig energin.

Det blir nog ingen inflyttningsfest den här helgen heller.. Daniel är sjuk.. sen ska vi till Per och Marianne på lördag och sen ska vi även fira morfar på söndag så vi har att göra ändå.. Men förhoppingsvis blir det nästa helg :)

Jag borde gå ner till Scandic och fråga om en LIA-plats men jag orkar inte det heller.. Vilket tråkigt lov jag har. Jag tänkte lägga mig i soffan och gå in på kanal5 play och kolla på alla greys anatomy avsnitt jag har missat men eftersom jag bara har min skoldator hemma så kunde jag givetvis inte installera det program som behövdes.. så nu är jag lite sur också.

Det blir det nog badkaret med min nya bok, så får jag fundera på vad jag ska hitta på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0