Torsdagsflyt..

Dagar där inget funkar finns det gott om, men idag har allting rullat på oerhört bra! Det började med att jag kom iväg till jobbet i ganska god tid, vilket aldrig är fel. Från majeldsvägen ut till motorvägen åker man förbi 12 (!) trafikljus. Vanligtvis brukar jag ju givetvis få rött vid typ 10 av dem, men i morse behövde jag bara stanna vid ett! Det här är vardagslyx av hög klass! När jag sedan kommer till jobbet visar det sig att det "fattas" en person vilket betyder att jag fick tre extra grejer på mitt papper, utanför tidschemat. Idag gjorde det ingenting för att allt gick som en dans :) Allt fanns när jag skulle handla, ingen kö i kassan, det kom in en bil lagom tills jag behövde en.. allt rullade på :D Fler såna här dagar tack! Sen har jag ju givetvis sprungit häcken av mig för att hinna, ramlat i trappen och ändå blev det lite övertid, men man kan inte lyckas med allt! Vilket torsdagsflyt!

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på om jag ska sitta kvar här och glo till 17.00 då jag ska fira min kusin, eller om jag ska åka hem, handla och greja lite och åka och spela lite golf... Det känns så stressande och bara sitta här rakt upp och ner och vänta på att klockan ska gå...

Mia! Nu har jag tvättat mina skor i tvättmaskinen, gick som en dans! Lika bra som med conversen, så in med dom i maskinen så blir dom som nya :)

När jag har haft en sån bra dag måste jag avsluta med den här underbara bilden.. jag vet att det gjorde förbannat ont Henke, MEN, det var skitroligt :) Småskrattar lite varje gång jag ser bilden! Man kan aldrig veta var det står en "skihytta" och lurar! hihi


/Fia


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha låter bra de! det är de första jag ska göra på måndag!

2009-06-04 @ 18:48:35
Postat av: Henke

Allt för o göra dig glad =)

Men blåmärkena har försvunnit nu iaf...

2009-06-04 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0