Satans väder

Usch.. det verkar som att det blir pissväder i år också på mimdsommarafton.. synd. Men något som är roligt är att vi har hittat en lägenhet som vi flyttar in i den första oktober! Den ligger på s:t larsgatan 25c så läget är ju helt underbart! Det är bara några minuter ner till Daniels jobb och till stationen! Jag längtar!


Fia är lycklig :)

Idag måste jag ner på stan och köpa en konfiramationspresent till min lillebror... har dock inte en aning vad jag ska hitta på. Sen får jag väl se om jag hittar något snyggt att ha på mig till imorgon, men det är ju inte så roligt att köpa midsommarkläder när man vet att det väntar kyla och regn :(

/Fia

Kommentarer
Postat av: Mia

Gu va kul för er!

2009-06-29 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0