Lyckorus!

150 sökande och 24 platser...en plats är min!  När jag kom hem ifrån jobbet idag låg det ett stort kuvert innanför dörren.. När jag öppnade tänkte jag tyst för mig att det är ingen idé att hoppas, då blir jag bara besviken. Min kära mor därimot har hela tiden sagt "klart du kommer in" men jag har varit lite mer realistisk..men mamma hade rätt och det är jag glad över!

Så den 24 augusti börjar jag på Nyströska skolan i Söderköping på Turistakademins KY-utbildning "Resekonsult och hotellreceptions- /konferensmedarbetare. :D

Jippi!
Känns som ett uppsving att gå från fattig tim-vikarie till fattig student!

Imorgon tar Chrille studenten!! Grattis till honom





/Fisen

Kommentarer
Postat av: Nilsson

nu har storebror börjat uppdatera sin blogg!!

2009-06-12 @ 02:37:26
URL: http://nilson.bloggspace.se
Postat av: Nico

Grattis! Mitt drömjobb är ju på hotell men lär ju bli kvar på det här skitföretaget resten av mitt liv ;) Kram

2009-06-12 @ 04:55:35
Postat av: Mia

Grattis grattis grattis =) så glad för din skull! Gu va kul att bli fattig student igen!!! o jag håller med din mamma, vi visste att du skulle komma in ;)

2009-06-13 @ 10:39:53
Postat av: Fia

Tack snälla Mia och Nico :) jag är superglad!! :D du Mia, dags att ses snart igen kanske? ;)



Till bror: Bra jobbat

2009-06-13 @ 15:35:33
Postat av: Anonym

Ja de tycker jag verkligen, kommer va i boxholm hela midsommar helgen så om du har tid någon utav dagarna skulle de va jätte kul att ses! grillning hos my på lördagen kanske?

2009-06-16 @ 19:37:21
Postat av: Mia

Ja de tycker jag verkligen, kommer va i boxholm hela midsommar helgen så om du har tid någon utav dagarna skulle de va jätte kul att ses! grillning hos my på lördagen kanske?

2009-06-16 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0