Ledig

Usch och fy, jag är ledig idag, vilket betyder att lägenheten ska få sig en omgång. Städning diskning och tvättning står på schemat.. Även garderoben behöver sig ett uppsving. Den är just nu i en härlig "fiaröra" :) Denna fiaröra är skapad av stress ( Man letar efer något, har bråttom och får under tiden man letar ner massa kläder på golvet som sedan blir kvar där för att tiden och orken inte finns!) Men jag ska fixa det nu tänkte jag, och sen ska jag sätta mig i solen och njuta av vädret!
Daniel och jag var ute på en runda imorse också.. fan vad jag hatar att gå upp.. det kanske finns någon slags terapi för morgontrötta? Iofs så är ju jag inte bara morgontrött utan även kvällstrött..( även dagtrött)

/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0