Förbannade klocka

Varför går klockan så jäkla fort när man sover? Somnade framör Rasmus på luffen men måste ju tyvärr tillbaka till jobbet igen. Delad tur både igår och idag... det är ingen höjdare.. Sitter här och funderar på om jag ska ta mig ner till Wärdshuset en sväng efter jobbet? Men jag jobbar imorgonbitti och har dessutom teoriprov på gröna kortet imorgon som jag aldrig kommer orka plugga till om jag inte åker hem och sover ikväll... Men vi får väl se! Man ska aldrig säga aldrig för jag är riktigt sugen på att festa till det med Angelica.. men vi har ju även Måndagsklubben på måndag ;)

Usch.. mot jobbet!

Imorgon ska jag hem till älsklingen igen.. det ska bli skönt.. två nätter isär är ju inte speciellt mycket men det är tråkigt.  Älskar dig Daniel :) Mmahh!!

/Fia

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grönt kort i ridning eller vaddå? :S

2009-06-14 @ 19:55:09
Postat av: Anonym

Usch nej, jag hatar ju hästar.. Golf!!

2009-06-14 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0