En rolig fredagkväll och en underbar lördag!

Så kan man beskriva min helg så här långt. Igår efter jobbet åkte jag och Angelica hem till Linköping och hade lite sing-star förfest hemma på majeldsvägen. Sen bar det av till stångån och där mötte vi upp med Daniel och diverse annat folk. Efter det bar det av till sliver inne i stan... där var det "eurodisco" En riktigt rolig kväll!

Idag vaknade jag upp lagom bakis och vid två mötte vi upp Per, Marianne och Jonas på en uteservering nere på stan för att fira Daniel som fyller år imorgon. Där blev det god mat och öl( till dom som klarade av det, det vill säga alla utan jag)

Nu i kväll har vi varit hos familjen möller/wressle och grillat... det blev även lite poolbad för dom som var sugna ( poolen är uppvärmd till en behaglig temperatur vilket inte är helt fel)

Så hittills har helgen varit kanon!
Imorgon är det som sagt födelsedagsdags för älsklingen.. sen blir det nog lite golf också :)

/Fia

PS. Jag älskar min nya cykel!!.. och Daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0