Vad har jag gjort för ont??

Den här dagen har varit extremt spännande på alla sätt och vis. Jag somnade supertidigt igår kväll, dissade till och med beck för sömnens skull. Vaknade imorse efter ca nio timmars sömn och känner att det kommer bli en bra dag :)
Blir lite små sen till jobbet, trots att jag gick upp 20 minuter TIDIGARE än vad jag brukar göra. När jag sedan ska gå ner till jobbets tvättstuga så finns inte dörren längre. Jag trodde helt ärligt att antingen har nån jävel flyttat på dörren, eller så har jag blivit knäpp. Jag pratade i telefon med Daniel när det här hände " Fia, du är säkert på fel plan eller något"  men det var jag ju inte eftersom koden till källardörren funkade. När jag sedan kommer upp igen till mina kollegor och säger att jag inte hittar tvättstugedörren känner jag mig lätt dum..(jag har ju trots allt jobbat där sen i juni och varit nere i tvättstugan hundratals gånger. En kollega följer med mig ner för att "hitta" dörren :P
När vi kommer ner till källaren så går jag fram till mitten av korridoren, där dörrjäveln brukar vara och säger " kolla här! någon har flyttat på dörren" min kollega småskrattar bara lite och går förbi mig och fortsätter till slutet av korridoren och mycket riktigt finns ju dörren där. Jag lite smått förvirrad säger bara" men, hur har den hamnat längs ner?" Då öppnar kollegan dörren som finns i slutet på korridoren(som alltid brukar stå öppen) och mycket riktigt så forsätter korridoren där bakom, och tvättstugedörren ÄR på mitten av korridoren :P Jag kände mig då oerhört lättad att dörren fanns, och att jag inte hade blivit knäpp! En riktigt läskig synvilla!

Senare under dagen ramlade jag även i en trapp, bärandes på en stor tvättkorg, och har nu jävligt ont i röven, blev dessutom utelåst och fick gå runt ett helt lägenhetsområde för att komma in.. men på det stora hela en underbar dag på jobbet! ...hmm :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0