Tjoho!

Måndag! Vad härligt!
Nyss hemkommen efter ett litet träningspass.. jag har kommit in i min nya rutin nu att sringa och simma på mina lediga dagar.. skönt att  komma hem och va helt slut :)

Helgen var trevlig, den bestod av  19,5 timmar jobb, 2 timmar bingolotto(!) och resten sömn.. vann förövrigt inget på bingolotto.. jävla skit..

Igår fick jag jobba med Amanda! :D eller, hon var på SL och jag körde larm, men vi fick ju äta och fika ihop i alla fall! Jobbdagarna blir så mycket roligare då!

Eftermiddag och kvällen blir väl lugn.. jag börjar 07.00 imorgon, så det blir väl lite hemma-slapp kanske..
Får väl se vart natten spenderas.
Imorgon är det blod-provtagningen för att jag ska få ge blod.. dessvärre jobbar jag hela dagen, men om jag har tur så kanske jag hinner smita iväg en stund :) vill inte skjuta på det längre.

Jaha.. tv:n nästa då kanske? Hör att gossip girls har börjat.. :)

/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0