SL

Idag har jag jobbat på SL 07.30-16.30. Morgonen började med att jag skulle duscha en tant som skulle med taxi så det var lite bråttom. Därför lät jag henne hålla i duschslangen medans jag tvättade håret, något jag inte skulle gjort.. jag gick därifrån genomblöt :P Sista timmen var jag både hos en tant och fikade och hos en gubbe och åt smörgåstårta, så just nu är jag lätt illamående.

Förhoppningsvis så är jag ledig i morgon, och ska då simma med Korre.
Jag skulle även behöva inhandla ett par saker, bla. en jacka..vill gärna ha en duffel-jacka i svart ull. Men det är svårt att hitta en snygg modell.. men vi få se om vi även kan klämma in det under morgondagen.

Nu är det dags för första blodgivningen. Blev lite tokigt i början med utlandstrippen som förstörde det hela, men nu ska jag i alla fall få dela med mig lite av mig själv :D lyckliga själ som får ta emot mitt dunderblod!





/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0