Nysningar

Jag är inne i en nysningsperiod.. jag nyser massor, speciellt när jag simmar. Vilket leder mig till ett nytt problem. Jag brukar sola när jag har simmat och utav någon anledning så kan man ju inte ligga still när man nyser utan flyger upp en bit, vilket inte är något problem om man ligger i t.ex. en säng. Men när man solar och nyser flyger man upp och slår i huvudet! Och det här händer mig varje gång! Och jag blir lika förvånad varje gång huvudet dukar i solariet. Frågan är vad jag ska göra åt problemet.. sluta simma? skaffa en klädnypa? binda fast mig i solariet? eller så får jag helt enkelt leva med bulorna..

Jag är känd för mitt extremt taskiga morgonhumör som ibland drabbar fel personer.. förlåt älskling.

Bio ikväll <3 DU ÄR MIN!

/ Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0