Byt starsida för all del!


Om du vill göra en väldigt liten men god gärning så kan du byta starsida. Byter du starsida till godstart.se skänker du automatiskt pengar till rädda barnen ( eller om du vill, någon annan organisation) Varje gång din starsida kommer upp sänks 4 öre.. kan tyckas lite, men och andra sidan "många bäckar små"
Dessutom så är den så fiffig så man kan ha 10 valfria länkar på sidan + att bl.a. vädret i din kommun och dagens tvprogram visas direkt på första sidan.. Jag tycker sidan är smart och pengarna går till något bra, så byt du också!

Jag fick mitt stick i armen idag på blodbussen, nu är det bara vänta på resultaten :)  känner mig redan som en lite bättre människa! :D

Annars har jag jobbat hela dagen, och där har det väl inte hänt något spännande alls.. Gamligarna fick ugnspannkaka idag, så då var jag snabbt framme på lunchrasten och köpte mig en bit. Ugnspannkaka och lasagne, kan vara det godaste som finns! ( dock inte kombinerat..) fick även en semla av en kollega, det var gott, i maffigaste laget kan jag tycka!

Kvällsjobb imorgon så det blir väl en sväng till simhallen när jag kommer hem ifrån Linköping.
Ska åka tåg till Linköping idag.. enda fördelen med det är att man kan blunda hela vägen dit.. ska nog göra det idag, bara för att det ska kännas lite bättre att sitta på det där satans tåget.

/Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0