tomtenatta

Ikväll är det tomtenatta på gelleria Leo så jag gå nog ner dit en sväng ikväll.. det var en hel del bra erbjudanden :)

Kommit halvvägs med engelska och sen är det ju "bara" destinationskunskapen och turismkunskapen kvar. Det kommer nog bli plugg hela helgen.. jippi.

Åter igen hamnade jag framför sfkanalen när jag kom hem ifrån skolan.. Det är SOS, en av mina absoluta favoriter! Med tanke på hur många gånger jag har sett den så borde jag vara urless på den men det är jag inte! Långt ifrån!

Frågan är vad man ska äta ikväll?

På tal om mat så är det ju underbara Per ikväll, hur ska jag hinna med honom nu då när jag hade tänkt att shoppa.. :/ Tusan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0