sol och snö

denna underbara kombination! Bäst att passa på att ta ett varv runt ån.. man vet aldrig när den där solen går och gömmer sig igen.
I går var jag ute och vandrade i stormen. Jag skulle gå till fultornet och hämta en portkod (eftersom den förra vi fick inte fungerar) När jag kommer fram så får jag en helt annan kod, bra tänkte jag, när jag kommer hem igen så funkar ju givetvis inte den heller. Ringer lite lätt upprörd till Stångåstaden och gnäller. Killen säger att jag ska testa igen lite senare men jag kan meddela att koden funkar fortfarande inte.. Hur mår stångåstaden egentligen? Men, när jag står nere vid porten och testar koder för glatta livet kommer vår granne som bor på samma våning och säger att hans kod fungar utmärkt och att jag gärna fick använda den (alla har en egen kod)

Så nu mina vänner, kan ni komma in :) (och bäst av allt, jag slipper springa som en hulligan upp och ner i trappan varje gång någon ska komma)

Frågan nu är om jag har sådan tur att det var granar mitt öga skådade på trädgårdstorget? Det vore ju inte helt fel, då fixar jag nog att släpa hem en själv.

Daniel var uppe före tuppen idag och knallade iväg till jobbet klockan 04.00, jag är imponerad.

Knäck, smörkola och ischoklad fixade jag till igår. Tror jag ska göra några pepparkakskolor idag med så har vi nog alla behov täckta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0