Nyår

Jag är expert på att sätta på strykjärnet och gå därifrån.. sitter i soffan och hör hur det "klickar till" ute i köket. Lyssnar inte på det örat.. stryksuget försvann (som om det någonsin fanns där!)

Sitter och funderar på nyår. Dom senaste fem åren har jag varit med mia och gänget i Norrköping på nyårsafton men i år vet jag inte hur jag ska göra.

 

 Nyår 07/08. Lugg! Den låg dock aldrig som jag ville :P Mias lugg därimot ligger snällt på plats.
Tror du det blir ett grönt år Mia? ;)


Klicken kommer visst oftare och oftare... kanske dags att ta tag i skjortorna då.

Kommentarer
Postat av: Therese

hörredu fiafilur,

när är det dags för utgång ingen?:P

2009-12-29 @ 20:19:17
Postat av: Fia

När du vill Therese! Det är fest här hemma på nyårsafton, ta med dig karl och kom så kan vi skaka loss! :D

2009-12-29 @ 22:49:51
Postat av: Mia

De blir alltid ett grönt år de vet du väl ;)

2009-12-30 @ 13:11:54
Postat av: Mia

Luggen var dock inte så fin efter 12 slaget då den hade blivit ner sprutad va champagne men inte va ja sur för de =)

2009-12-30 @ 13:13:20
Postat av: Therese

Vi ska till örebro imorgon, men jag tycker vi satsar på någon av kommande helger;D

2009-12-30 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0