Gran!

Borde inte sitta här i morgonrocken men jag har liksom inte kommit längre. Dammsugaren står och blänger på mig.. Daniel skulle ha dammsugit igår men det blev visst inte så. Det blev lite barr och skit här igår när vi tog in våran gran så jag får väl ta en runda med den. Per, Daniel och jag var och köpte granen igår. Det är en kungsgran så förhoppingsvis kommer den inte barra så mycket.

Sammanfattningen om Kosta Boda Art Hotel är fotfarnade inte inlämnad, vilket känns lite stressande men jag känner mig själv. Sätter jag mig omotiverad så tar det hur lång tid som helst att skriva, är jag på plugghumör så printar jag ner det där på nolltid så det är väl bara invänta humöret :)

 
Här har vi den! Aningen gles i toppen kan man väl säga men förutom det är det en riktig skönhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0