Don't try this at home

Nu börjar julen närma sig :) julklapparna är nästan färdiginslagna, bara Thomas groda kvar att slå in.. vet inte riktigt hur jag ska lyckas med den.. stor, rund och mjuk är ju inte dom bästa förutsättningarna för ett snyggt paket.

Bakning har det blivit idag.. Jag skulle gjort biskvier men insåg när jag kom hem efter en runda på stan att jag inte hade något bakplåtspapper och orkade inte gå ner i hysterin igen.. så det blev bara Dammsugare, eller punchrullar om man föredrar det namnet. Nu är ju det här i och för sig inga punchrullar utan glöggrullar :) Riktigt goda men förjävliga att göra.

Jag gillar färgkombinationen, hulkengrönt och lös-i-magenbrun :)




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja va ska man säga, färgen var ju faktiskt inte så aptitretande men dom är säkert godare än de ser ut =)

2009-12-23 @ 16:43:19
Postat av: Anonym

Släkten gav dom högsta betyg ;)

2009-12-24 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0