Dansbandsdunk

Idag har det varit fart här.. Malin, Anders och Theo har varit här och fikat. Theodor stannade inne hos mig när Malin och Anders var nere på stan och julhandlade. Theo och jag roade oss med att spela tvspel, laga hans tiger som hade tappat benet och kollade på barnkanalen.
Senare blev det lite lunch ihop med dom på Gingis, längesedan jag var där och åt..gott som vanligt.

Köpte en groda till Daniels brorson i julklapp.. problemet var att Daniel tyckte den var så söt att han ville ha den själv och jag kan hålla med om att den är riktigt söt och jättemysig!

Idag har butikerna här nere öppet till tio vilket inte går att missa. Just nu är det något jäkla dansbandstjafs som står och spelar på trädgårdstorget.. det dunkar och drönar ända upp hit!





Kommentarer
Postat av: Mia

De va faktiskt en väldigt söt groda så jag förstår Daniel!

2009-12-23 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0