Ångestonsdag

Att det ska vara så svårt att sätta sig ner och plugga :/ Har åter igen fastnat framför SFkanalen och Så som i himmelen. Svårt att slita sig från en sådan härlig film. Älskar Gabriellas sång! Det är dock lite synd är att min favvo, Per Morberg, spelar kvinnomisshandlare.

Kom på att jag hade bokat tvättstugan idag så det är väl bara ta tag i det om jag vill ha några rena kläder att packa ner till Köpenhamn. På tal om det så måste jag växla lite pengar också. Till Helena: Jag hade rätt! Det ligger ett växlingskontor mitt emot våran lägenhet. Dock inte Forex men eXchange!

Nu är det Bert! haha men tyvärr får jag nog ta mig i kragen och sätta mig och läsa igen.. plugga i kombination med filmtittande har visat sig vara en dålig idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0