Update

Jag är värdelös på att blogga.. men lugn, jag är medveten om det :) men tiden (läs orken) räcker inte till!
två dagar kvar i hemtjänsten! känns jättekonstigt faktiskt. Men eftersom Angelica har börjat och jobba på IVT igen så är det inte lika roligt på jobbet... "det var bättre förr" när man kom på morgonen och såg Angelica ha smilbanden uppe vid öronen :D och när lunchrasten gick ut på att planera in så mycket roligheter som möjligt under helgen!
Men det har varit dåligt med festande den här sommaren.. tiden har bara försvunnit!

Vi hämtade nycklarna idag, jag och min underbara Daniel.. Nycklarna till våran nya fina lägenhet!
Det känns som att jag börjar ett nytt liv nästa vecka.. ny lägenhet och sen ny utbildning.. nytt steg i livet. Det ska bli jättekul att flytta till S:t larsgatan med Daniel! :) Jag längtar tills jag får börja bära in flyttlådona!

Day off tomorrow.. skönt! Packning på programmet.. och så ska vi fira Korre som fyller 20år på måndag.

Tänkte tömma mobilen på lite bilder när jag ändå  sitter här och nördar..

Angelica och Daniel roar sig en kväll vid stångån..

GolfFia in action!!

underbara mamma!

Här är en bild på den blivande 20-åringen också!!


That's it for now!

//Fia

Du är den finaste som finns! Jag älskar dig Daniel

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni kommer få det bra i nya lyan!

2009-08-14 @ 19:30:32
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja veta om du tycker att det är så roligt att bära flyttkartongerna när ni väl har börjat ;) Hahaha.. Hoppas de blir bra och kom och hälsa på mig! Så kommer jag och hälsar på dig!!! Kram Sanne

2009-08-16 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0