skoldag nr 1

Nu är första skoldagen avklarad! Det känns riktigt bra, skolan är fin, min mentor är kanonhärlig och schemat verkar helt okej. Första intrycket av mina blivande klasskamrater är också mycket positivt. Mycket blandat folk, sånt är kul!

På onsdag ska vi åka ut hela klasssen till skärgården :) Imorgon ska vi äta glass på smultronstället :)

Men det är skönt att vara hemma igen, mycket nya intryck.. Härligt att se Norrköping igen (även om det bara blev stationen) längesedan jag var där nu!

Älsklingen och jag HYRDE en film igår.. det har nog aldrig hänt förut och jag måste bara säga: jag förstår att folk laddar ner! Det är ganska dålig utbud på filmer, ändå bor vi i en hyfsat stor stad... vi ville se nakna pistolen men det gick inte för sig.. Men vi hyrde en skräckfilm istället som visade sig vara riktigt dålig!  ASYLUM, se aldrig den...


Förövrigt kan jag meddela att det finns en Sofie och två Sofia i min klass, något jag varit ganska skonad från innan.. men jag trivs ju bäst som Fia ialla fall.. annars är det ju inte riktigt jag :P

// Fia

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Som i Vadstena då, med namnen alltså ;)

Hoppas allt är fint!

Kram

2009-08-25 @ 12:58:27
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Fia

ja just det! det har jag inte tänk på :P det fanns även två emma, två josefin och två theres så jag tror att den här klassen är rekord på lika namn :P Hoppas allt är bra med dig också! kram

2009-08-25 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0