Free friday!

ahhh! en ledig dag, vart ska man börja? jo, jag kan börja med att gratulera min vän Micco som ska gifta sig med sin karl! :D.. Grattis igen Micco och Joel!

Imorgon kommer Mia och Fidde hem ifrån Cypern igen.. äntligen, behöver en pratstund med min majsan!

Jag vill bara åka till s:larsgatan och gå runt och mysa i lägenheten! den är så fin och stor!! När vi var där igår blev vi positivt överraskade med att tapeterna var fina i hallen, vardagsrummet och ett av sovrummen så nu ska vi nog inte tapetsera överallt som tanken var från början utan det blir bara i tre rum. Men bilder kommer :)

Födelsedagsfirande idag som sagt! Korre får äntligen köpa sin sprit själv! :D

Dags att ta tag i packningen!

// Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Måste ringa dig snart så vi får prata om lägenhetet och bröllop;) Förrästen så måste jag ju få se hur ni bor så snart ni gjort er hemmastadda:) Puss!

2009-08-14 @ 19:29:45
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Fia

Du är hjärtligt välkommen nästa gng du har en stund över i stan!! puss och kram

2009-08-16 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0